SETIAUSAHA PROGRAM


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA PENJENGUK BLOG EPNC





Mula bicara saya sajikan sedikit penghangat suasana semasa program berlangsung






Akhirnya pertandingan Runway 3R Designer telah hingga ke penghujungnya. Tahniah diucapkan kepada peserta yang telah menjuarai program ini dengan menonjolkan skill-skill atau mudah kata bakat terpendam mereka dalam seni reka pakaian ini.


Dengan kesempatan ini saya berkongsi tentang tiga(3) pemenang yang berjaya memenangi pertandingan ini.



JUARA yang telah memenangi pertandingan ini telah menonjolkan bakat mereka serta meluangkan masa dengan idea kreatif mereka untuk menghasilkan pakaian yang menawan.



Pakaian ini dihasilkan melalui barangan terpakai dan menepati
 tema flora dan fauna dengan menggunakan konsep SWAN dan bunga-bungaan




JUARA memenangi wang tunai berjumlah RM120.00



TEMPAT KEDUA

Model yang menjadi pemenang tempat kedua


1st RUNNER-UP memenangi wang tunai berjumlah RM100.00

TEMPAT KETIGA

Model tempat ketiga yang membawa konsep wedding dress


2nd RUNNER-UP memenangi wang tunai berjumlah RM80.00


Tidak lupa juga kehadiran pengacara yang menghangatkan program yang berlangsung.
Tanpa keletah mereka tidak meriahlah program kita pada hari kejadian.. :>

Dari kiri : Fatin, Encik Rizal serta Azlin




Akhir kata saya menutup ruangan saya dengan persembahan video keseluruhan yang telah dilaksanakan oleh rakan ajk saya <3





sekian dari saya setiausaha program dan crew

















0 Comments