LAPORAN PROGRAM RUNWAY 3R (AJK MULTIMEDIA)

Nama : Nur Syazana Bt Mohd Nawawi
No. matrik : 17DKA16F2032
Jawatan : Multimedia
Program : Runway 3R Designer Fashion Show

Dua minggu yang lepas saya dikehendaki untuk merekabentuk banner untuk diwar-warkan kepada warga PSIS. Rekaan tersebut saya lampirkan dalam format PDF dan JPEG

Selepas itu saya dikehendaki untuk mencari muzik latar untuk dimainkan ketika pertunjukan fesyen .

Sehari sebelum majlis, saya mengambil gambar aktiviti peserta dan krew








Pada majlis tersebut, saya mengambil gambar peserta-peserta yang sedang bersiap dibelakang pentas.






Kemudian , saya mengambil gambar dan video ketika pertunjukkan fesyen itu berjalan. Saya sertakan beberapa gambar ketika pertunjukan itu berlangsung.




Selepas itu saya mengambil gambar-gambar peserta yang menang dalam pertunjukkan tersebut.





Setelah selesai program, saya dikehendaki untuk membuat sebuah video sepanjang program itu berlangsung.

0 Comments