PEMENANG KAHOOT!! Haaa siapa tu............???


assalamualaikum semuaaaa,
Haaaaa saya lah pemenang kahoot! tu  >..< lagi lawa, jelita, ,menarik tertarik kau memang deboommss , ehhhh hahahahahahaa



mula-mula kita log in dulu kahoot okay guyssss...


inilah classmate saya


maka, debaran kian terasaaaa. apakah jenis soalan yang akan diberikan,,, jenggg jengg jenggg


ready? START!!!



soalan KAHOOT!




haa jawab jangan tak jawabb



Markah kemenangan mengungguli sebanyak 9740 mata, jadi terpampanglah saya menjadi seorang pemenang. Soalan yang diberikan adalah semuanya yang saya telah pelajari dari Puan Arinah, pensyarah yang mengajar subjek epnc. terima kasih puan mengajar saya dengan sabar.. tenang is good. hehehehehehehehehee





sekian sahaja lah dari saya sebagai seorang pemenang menulis laporan poyo saya.
hahahahaahahahahahaahhahaa

eh haaaaaa kami lah bertiga naik podium tadi tuuu

hahahahahahaahahhahahahhah



prepared by: Alynnnnnnnnnnnnnn

0 Comments